Dedemiz ve Babannemiz Aramızdan Ayrıldı...


Yazılması çok zor olan şeyler vardır...
Yazdıklarınız içinizi acıtır, yırtar geçer ya...

İşte böyle bir yazı bu...
................

Yazmak isteyip de yazamadığınız oldu mu hiç?
Anlatmak istediğiniz ama bir türlü kelimeleri toparlayamadığınız,
konuşmak isteyip de kelimelerin boğazınıza düğümlendiği,
ağlamak isteyip de ağlayamadığınız
ya da
avazınız çıktığı kadar bağırmak isteyip de bağıramadığınız oldu mu hiç?
..................

Sevgili Babacığım (kayınpederim),
9 Mart 2014 Günü rahatsızlandı ve hastaneye yatırdık.
Birkaç gün sonra durumu ağırlaşarak yoğun bakıma alındı.
O hastane kapısında çaresizliği yaşadık ve
15 Mart 2014 Cumartesi Günü babamızı kaybettik.

Onu her zaman yüzündeki gülümsemesi ve sıcacık bakışlarıyla hatırlayacağız.
Onun yokluğuna alışabilecek miyiz, nasıl alışacağız diye düşünürken 13 gün sonra ailemiz için ikinci yıkım gerçekleşti.

Sevgili annemiz (kayınvalidem) de aniden ve sessizce aramızdan ayrıldı (28 Mart 2014).
İşte bu hepimiz için gerçekten çok ağır oldu.

Onların yokluğuna alışamayacağız ama onların yokluğu ile yaşamayı öğrenmemiz gerekiyor.

Belki de zaman biraz olsun yaralarımızı saracak...

Benim oğlum dedesini ve babaannesini ne kadar hatırlayabilecek?

Babamı kaybettiğimizde annem "Büyüdüğünde, acaba dedesini hatırlayabilecek mi?" diye sormuştu. Ben de ona "Torununa, dedesini sen anlatacaksın. O da dedesini senin ağzından tanıyacak" demiştim.

Şimdi ikinizin yokluğunu ben oğluma nasıl anlatacağım?

Sevgili Anne ve Babacığım,
Mekanınız cennet olsun...

İçimde yarım kalan o kadar çok şey var ki,
yazamadığım...










Yorumlar

  1. Nur içinde yatsın ikiside zor ama Allah sabrını veriyor geride kalanlara uzun ömür versin ,başın sağolsun arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Başınız saolsun çok üzüldüm. Ama birbirlerini çok seven insanlar genelde kısa aralıklarla göçüp gidiyorlar. Ne mutlu onlara ki, hemen kavuşmuşlar. Mekanları cennet olsun...

    YanıtlaSil
  3. Ahhh nasılda tatlılar
    Başınız sağ olsun
    Mekanları cennet olsun canım...

    YanıtlaSil
  4. Canım,
    sözün bittiği yer. Hiç bir söz acını hafifletmeyecek biliyorum ama Allah sizlere sabır versin, onların da mekanları cennet olsun. Çok şirin ve sevimlilermiş. Kuzular bu fotoğraflar ve sizin anlattıklarınızla onları tanıyacaklardır.
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  5. Allah mekanlarını cennet etsin.başın sagolsun.

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin...gerçekten çok acı bir durum..mekanları cennet olsun...

    YanıtlaSil
  7. basiniz sagolsun. Nur icinde yatsinlar. Simdi bulusmus ve cok mutlulardir eminim. Ben de dedim hic tanimadim ama annem oyle cok anlatti ki bana sanki tanimis gibiyim. Siz eminim cok guzel anlatacaksiniz cocuklariniza onlari. Onlar da hatirlanmanin mutlulugunu yasayacaklar.
    Basiniz sagolsun.

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun Allahım sabır versin mekanları cennet olsun inşallah.
    Bende 3 ekimde babamı işyerinde çıkan yangına heyecanlanıp kalpkrizi geçirmesiyle çok ani bir şekilde kaybettim..Büyük oğlum 8 yaşında ve bende sizin gibi kendime hep soruyorum" oğlum dedesini hatırlayabilecekmi"Bu soru her aklıma geldiğinde ağlıyorum..
    İnşallah unutmazlar..

    YanıtlaSil
  9. Nur içinde yatsınlar,Allah rahmet eylesim..Hepinize sabırlar versin rabbim..

    YanıtlaSil
  10. başınız sağolsun çok zor olmuştur gerçekten ikisini bu kadar yakın zamanda kaybetmek.

    YanıtlaSil
  11. Peşpeşe yaşamışsınız acıları, bu hepsinden acı olmuş.
    Birinin acısını hafifletmek için, diğerine sarılacağınız anda en zorunu yaşamışsınız gerçekten.
    Ama birde şöyle düşünün, şükür ki çok acı çekmeden ebediyete gitmişler. Bu teselli olsun sizlere.

    Başınız sağolsun...

    YanıtlaSil
  12. basiniz sagolsun, mekanlari cennet olsun. Allah size ve geride kalanlarina sabir versin. çok üzücü böyle olmasi gerçekten

    YanıtlaSil
  13. Hay Allah gerçekten çok acı olmuş.Başınız sağolsun canım :( Allah sabır versin.

    Çok seviyorlarmış birbirlerini demek ki hep öyle derler ya..

    YanıtlaSil
  14. Acının nasıl olduğunu çok iyi bilenlerdenim. Başınız sağolsun..

    YanıtlaSil
  15. Canim benim cok yakin arayla kaybetmissiniz,Allah sabir versin hepinize,cok üzücü seyler bunlar,bende gecen yil aileden bir ilki babami kaybedince anladim ne kadar zor oldugunu,hala inanamadigimi ve yasiyosandigimi!

    mekanlari cennet olsun,yasi benzemesin ama oglun galiba ne kadar dedesine benziyor,masaallah ona,cok tatli! Tekrar sabirlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  16. ne kadar yakın vefat etmişler, seviyorlardı birbirlerini demek...Allah rahmet eylesin...

    YanıtlaSil
  17. Allah rahmet eylesin, mekanları cennet olsun.

    YanıtlaSil
  18. Acımızı paylaşmak için Başsağlığı mesajı yazan bütün arkadaşlarıma teşekkür ederim. Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  19. Başınız sağolsun ,mekanları cennet olsun ,yazınızın başındaki duygularınıza kelimesi kelimesine katılıyorum kısa aralıklarla çok sevdiğim insanları kaybedince aynı duyguları yaşadım ,hem konuşup yazmak istedim ,yazmaya başlayınca da kaç defa silip sonunda yazmaktan vazgeçtiğim,kafamdan o kadar çok şey varken yazarken düzene koyamadığım zamanlarım oldu ..acınızı paylaşıyorum ve tekrar başsağlığı diliyorum:(

    YanıtlaSil
  20. Başın sağolsun canım.Allah sabır versin

    YanıtlaSil
  21. Başınız sağolsn. Nur içinde yatsınlar. Mekanları cennet olsun. Oğlunuz eminim sizin kalbinizin güzelliği sayesinde dede ve babaannesini çok iyi tanıyacaktır.

    YanıtlaSil
  22. Basiniz sagolsun

    YanıtlaSil
  23. Nur içinde yatsınlar. Çok kısa zaman içinde çok büyük kayıplar yaşamışsınız. Allah hepinize sabır versin. Çok zor şeyler olduğunu biliyorum. Acınızı hafifletecek bir şeyler diyemeyeceğimin de farkındayım. Başınız sağolsun diyebiliyorum sadece :(

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)