Gün'ümüz var!!!



Masanın bir ucundan diğer ucuna, karar veremedim, ikisini de ekledim ;)

Diyeceksiniz ki, fotoğrafla doldurmuşsun sayfayı, hani tarifler...

O kadar çok tarif birikti ki anlatamam.
Fırsat buldukça yazacağım ve yarıyıl tatilinde hepsini tamamlamaya çalışacağım.
Yani, umarım...

Derslerim çok yoğun, ödevlerim aldı başını gidiyor.
En önemlisi de uyumak istiyorum ;)


Buğday Salatası
Brokoli Salatası
Fırında Kremalı Patates
Meksika Salatası

ve final...
Eşimin hazırladığı "Etimek Tatlısı"

itiraf ediyorum, sofranın favorisiydi.

En yakın zaman da görüşmek dileğiyle...



Yorumlar

  1. Sofra harika olmus... Ellerine saglik canim...

    YanıtlaSil
  2. Böyle bir sofraya oturmayalı epey oldu :) Şimdi de diyet yapıyorum kendimce yine hayal oldu güzel sofralar...

    YanıtlaSil
  3. bereketli bir sofra olmuş ellere sağlık

    YanıtlaSil
  4. lezzetli bir menü, eline sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)