I. Geleneksel Hediyeleşme Etkinliği

Hediyeleşme Etkinliği çekilişinde Sevgili Mehtap Kaya ile eşleştim ve onunla tanışma fırsatım oldu. Mehtap Ablanın hayata bakışından, üretmek ve öğrenmek ile ilgili düşünce ve çabasından çok etkilendim. Severek takip ettiğim insanlardan biri oldu.

Güzel dostluklara vesile olan bu etkinlikte emeği geçen herkese teşekkür ederim.

Amaç tanışmaktı, hediyeler ise bunu pekiştirecek olan etkinlikti. Ben de el emeği, göz nuru hediyemi aldım. Ellerine sağlık Mehtap Ablacığım, çok beğendim. İyi dileklerin ve zarif hediyen için tekrar teşekkür ederim.

Sevgiyle kal...

Yorumlar

  1. Güle güle kullan, çok hoşmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, ben de çok beğendim ;)

      Sil
  2. çokk hoşş:)
    güle güle kullannn canım..
    mutlu haftalar..
    sevgiyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım...sanada mutlu haftalar

      Sil
  3. Çok hoş ve güzel bir hediye olmuşçBaktıkça bu güzel günü hatıralatacak sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum sana, beni çok mutlu etti ;)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

A Spoonful of Sugar-Çikolatalı Tart

Sodalı Börek (Yumurtasız)